Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικής Μονάδας
Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
Σχολική Μονάδα: 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ - 9051338
Σχολικό Έτος: 2022 - 2023
Ημερομηνία Εξαγωγής: 16/10/2023
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Tο 3ο Δημοτικό Σχολείο Βούλας είναι ενα 12 θέσιο σχολείο και από τα μεγαλύτερα σχολεία σε πλήθος μαθητών της Ανατολικής Αττικής. Την χρονιά 2022-2023 φοιτούσαν 283 μαθητές σε 14 τμήματα. Λειτουργεί Τμήμα Ένταξης. Υπάρχει αίθουσα ΤΠΕ καθώς και αίθουσα Μουσικής, καλλιτεχνικών και σχολική βιβλιοθήκη η οποία είναι και ενταγμένη στο δίκτυο σχολικών βιβλιοθηκών. Το σχολείο διέθετε 16 εκπαιδευτικούς ΠΕ70, 1 εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής, 2 αγγλικών, 2 γυμναστές, 1 εικαστικών, 1 θεατρικής αγωγής, 1 μουσικής, 1 ΤΠΕ. Επίσης το σχολείο είχε 3 εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης και 1 ΕΒΠ. Το ολοήμερο λειτούργησε με 5 τμήματα την 1η και 2η διδακτική ώρα, 3 τμήματα την 3η ώρα και 1 τμήμα την 4η και 5η ώρα (Όμιλοι δραστηριοτήτων). Οι κύριες ιδιαιτερότητες των κτηρίων (παλαιό και νέο) είναι ο ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός σκαλών και μικρών αύλειων χώρων. Έχουμε αίθουσα πολλαπλών χρήσεων πλήρως εξοπλισμένη με ηχητικό και οπτικοακουστικό υλικό. Το σχολείο περιβάλλεται από δέντρα που κάνουν ευχάριστη την παραμονή των μαθητών στο χώρο.
Το σχολείο δεν διαθέτει εργαστήριο φυσικής και πειραμάτων και αίθουσα σίτισης. Η σίτιση των μαθητών γίνεται στις αίθουσες των τμημάτων του ολοήμερου και ειδικά για τη σχολική χρονιά που πέρασε βοήθησε λογω covid, ιώσεων κλπ και έτσι δεν είχαμε ανάμειξη μαθητών. Κάποιοι βιντεοπροβολείς σε αίθουσες είναι παλιοί και χρήζουν αντικατάστασης. Το σχολείο διαθέτει μόνο ένα φωτοτυπικό μηχάνημα για να καλύψει τις ανάγκες των εκπαιδευτικών.
Στο σχολείο μας λειτουργεί ιστοσελίδα (blog) 3 odimotikovoulas.blogspot.com
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
(Αξιολόγηση: 4)
Η σχολική χρονιά κύλησε ομαλά χωρίς προβλήματα. Όλη η σχολική κοινότητα πρόσεχε ιδιαίτερα στον απόηχο της μετά covid εποχής και αυτό βοήθησε στο να ελαχιστοποιηθούν τα όποια κρούσματα είτε σε κοβιντ είτε σε ιους της γρίππης. Πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία όλες οι σχολικές γιορτές 28ης Οκτωβρίου, 17 Νοέμβρη, 25ης Μαρτίου καθώς και Χριστουγεννιάτικη παράσταση από την Γ τάξη, καλοκαιρινή από το Γ2, εκδήλωση για την Σμύρνη από την Ε τάξη και με την ίδια τάξη και τη χορωδία του σχολείου Πασχαλινή εκδήλωση. Όλες οι τάξεις πραγματοποίησαν διάφορα προγράμματα πολιτιστικά και περιβαλλοντικά. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα παρακάτω: "ΣΠΑΥ Υμηττός χωρίς πλαστικά", "Μπορούμε - καμμία μερίδα φαγητού χαμένη", "Βουτιά στον κόσμο του βιβλίου Βιβλιοδεσία", "Εγώ κι εσύ μαζί, εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα από τη Διεθνή Αμνηστία", "Ελευθερία έκφρασης και λόγου", "Προγράμματα φιλαναγνωσίας - συνάντηση με συγγραφείς", "περιβαλλοντικό πρόγραμμα ανακύκλωσης σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής - The Green City", "Αγαπάμε σκύλους-οδηγούς"
Σχολική διαρροή - φοίτηση
(Αξιολόγηση: 4)
Όλοι οι μαθητές παρακολούθησαν κανονικά τα μαθήματα δια ζώσης χωρίς καποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Το ισοζύγιο μεταγραφών προς και από το σχολείο είναι σε θετικό πρόσημο. Όλοι οι μαθητές προήχθησαν στην επόμενη τάξη ή συνέχισαν στο Γυμνάσιο.
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
(Αξιολόγηση: 4)
Δεν έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα μη καλής σχέσης μεταξύ των μαθητών και των μαθητριών στο σχολείο μας. Τα προηγούμενα δε χρόνια τρέχαμε προγράμματα υιοθεσίας των μικρότερων παιδιών από μεγαλύτερα κάτι το οποίο όμως πάγωσε τα τελευταία χρόνια λόγω των περιορισμών με την πανδημία. Ευελπιστούμε να ξανατρέξει από τον επόμνο χρόνο. Επίσης προγράμματα στις τάξεις που βοηθούν στις καλές σχέσεις των παιδιών βοήθησαν πολύ σε αυτή τη κατεύθυνση. Ενδεικτικά αναφέρουμε "Διευθέτηση σχέσεων", "Διεκδίκηση στην ομάδα", "Συμφιλίωση", ατομικά εβδομαδιαία προγράμματα σε μαθητές με προβλήματα συμπεριφοράς. Παρεμβάσεις της ψυχολόγου, της κοινωνικής λειτουργού και της δασκάλας του τμήματος ένταξης σε τμήματα που παρουσιάζαν δυσκολίες στις σχέσεις μεταξύ των μαθητών. Παρέμβαση - Παρουσίαση προς τους γονείς για την διαχείριση του θυμού, της εφηβείας και της κοινωνικοποίησης των παιδιών. Επίσης κάναμε ατομικές συναντήσεις της ψυχολόγου, της κοινωνικής λειτουργού, της διευθύντριας, της δασκάλας του τμήματος ένταξης, των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης και των εκπαιδευτικών των τμημάτων με τους γονείς μαθητών που παρουσίαζαν δυσκολίες στη σχολική τους ζωή.
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
(Αξιολόγηση: 4)
Όλοι οι εκπαιδευτικοί διατηρούν άριστη σχέση με τους μαθητές του σχολείου και δεν έχουν παρουσιαστεί κάποια φαινόμενα ή γεγονότα που να αποδεικνύουν το αντίθετο. Οι μαθητές αποτελούν ο καθένας ξεχωριστή προσωπικότητα και οι εκπαιδευτικοί συμβάλλουν με κάθε δυνατό τρόπο στην πρόοδο τους βοηθώντας τους πιο αδύναμους με εξατομικευμένη διδασκαλία σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης και τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης.
Σχέσεις σχολείου - οικογένειας
(Αξιολόγηση: 4)
Το σχολείο, η διεύθυνση και ο σύλλογος διδασκόντων βρίσκονται σε διαρκή και αγαστή συνεργασία με τους γονείς των παιδιών. Υπήρχε διαρκής ενημέρωση και βοήθεια προς τους γονείς είτε δια ζώσης είτε μετά από τηλεφωνική επικοινωνία. Οι μηνιαίες συναντήσεις - ενημερώσεις των γονέων από τους εκπαιδευτικούς πραγματοποιήθηκαν είτε δια ζώσης είτε δια τηλεφώνου.
Λειτούργησε για δεύτερη χρονιά η Σχολή Γονέων. Πραγματοποιήθηκαν δυο παρουσιάσεις με θέμα "Μελέτη στο σπίτι" και "Εφηβεία". Επετεύχθη σταθερή επικοινωνία μια φορά την εβδομάδα με γονείς μαθητών οι οποίοι παρουσιάζαν σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς ώστε να δοθούν κατευθύνσεις και να τεθούν στόχοι για την περαιτέρω βελτίωση των συμπεριφορών των παιδιών τους.
Πραγματοποιούνταν επικοινωνίες με ψυχολόγους που υποστήριζαν μαθητές μας οι οποίοι είχαν δυσκολίες αναπτυξιακές.
Θετικά σημεία
Η σχολική μας μονάδα λειτουργεί σαν ένα σύνολο ανοιχτό στην τοπική κοινωνία, όπου κάθε δράση που πραγματοποιείται, αγκαλιάζεται από όλους και έχει πάντα θετικό αντίκτυπο. Οι σχέσεις των εκπαιδευτικών με τους μαθητές και τους γονείς αλλά και την δημοτική αρχή είναι άριστες και αυτό είναι που βοηθά πολύ εκπαιδευτικούς και μαθητές να βρίσκονται διαρκώς σε εγρήγορση και να διεκπαιρεώνουν πλήθος δραστηριοτήτων. Ο εσωτερικός κανονισμός του σχολείου αποτελεί την ομπρέλα κάτω από την οποία διέπονται και λειτουργούν όλοι οι κανόνες του σχολείου και την οποία σέβονται και εφαρμόζουν εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς.
Σημεία προς βελτίωση
θεωρούμε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή κάποιο σημείο προς βελτίωση. Παρ΄όλα αυτά πάντοτε υπάρχει η διάθεση εκ μέρους της εκπαιδευτικής κοινότητας για νέες μεθόδους και πρακτικές οι οποίες αποσκοπούν στη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ σχολείου - γονέων - τοπικής κοινωνίας.
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
(Αξιολόγηση: 4)
Πρωταρχικός στόχος του σχολείου είναι η ηλεκτρονική αναβάθμιση του ώστε να είναι ανταγωνιστική προς τα δεδομένα της εποχής. Η διοίκηση και ο σύλλογος διδασκόντων εφαρμόζουν με επιτυχία τον σχολικό κανονισμό. Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν πέρα των διδακτικών τους καθηκόντων και αρμοδιότητες που έχουν διαμοιραστεί και αξιοποιούν εποικοδομητικά τον χρόνο που τους αναλογεί στο να φέρουν σε πέρας με επιτυχία όλες τις αναθέσεις τους. Το σχολείο δεν διαθέτει πόρους παρά μόνο χρήματα της σχολικής επιτροπής που δίνονται κατά καιρούς στα σχολεία. Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει βελτιώσεις σε σχέση με το κτήριο ως προς τις υποδομές του. την προηγούμενη χρονιά εξοπλιστήκαμε με καινούριες μονάδες υπολογιστών και φορητών υπολογιστών.
Πραγματοποιήθηκε τέλος αναβάθμιση των δικτύων στις τάξεις για βελτίωση της συνδεσιμότητας τους.
Σχολείο και κοινότητα
(Αξιολόγηση: 4)
Η πλειοψηφία εκπαιδευτικών του σχολείου πραγματοποίησαν εκπαιδευτικές επισκέψεις ανάλογες με τα ενδιαφέροντα και το επίπεδο των παιδιών και τα προγράμματα που υλοποιούνταν στη τάξη.
Το σχολείο συμμετείχε με επιτυχία σε προγράμματα E-twinning με τίτλο "Send me an Angel" και "Animals in danger". Επίσης πήραμε μέρος στο διαγωνισμό make a wish με κατασκευή αφίσας και φωτογραφίας. Το σχολείο μας συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο πρόγραμμα ανακύκλωσης του Δήμου όπου και πήραμε το Α βραβείο για τη συγκέντρωση των περισσότερων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Συμμετείχαμε σε δράση αναδάσωσης του Δήμου.
Θετικά σημεία
Το σχολείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός πάντοτε ανταποκρινόμενος στα καλέσματα φορέων, Δήμου, Περιφέρειας κ.α. πάντα με θετική διάθεση. Η συνεργασία που προκύπτει αποβλέπει στη σύσφιξη των σχέσεων ιδίως εντός της σχολικής μονάδας. Οι σχέσεις των εκπαιδευτικών μεταξύ τους, καθώς και τον εκπαιδευτικών με τη διοίκηση του σχολείου είναι άριστες.
Σημεία προς βελτίωση
Πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση της κτηριακής υποδομής και των υλικοτεχνικών μέσων και ανάγκη για ψηφιακή αναβάθμιση.
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
(Αξιολόγηση: 4)
Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου παρακολούθησαν καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023 τις εκπαιδευτικές ημερίδες που διοργανώθηκαν από τους ΣΕΕ. Επιπλέον εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε επιμόρφωση του ΙΕΠ δάρκειας 15 ωρών με θέμα "Το κρυμμένο μυστικό της Ιστορίας". Σεμινάριο με θέμα τις πρώτες βοήθειες και ΚΑΡΠΑ. Σεμινάριο από τη ψυχολόγο του σχολείου για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ΔΕΠ.
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (Αξιολόγηση: 4)
Το σχολείο συμμετείχε σε δυο προγράμματα e-twinning:
1)Christmas project: Send me an Angel https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/christmasproject-send-me-angel/twinspace
2)Animals in
Danger
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/animals-danger-3/twinspace
Υποβλήθηκαν τρεις αιτήσεις συμμετοχής σε προγράμματα Erasmus ΚΑ1 και ΚΑ2.
Υπήρξε σχολείο υποδοχής για δυο ομάδες εκπαιδευτικών από σχολείο της Τσεχίας (Οκτώβριος 2022) και της Ρουμανίας ( Φεβρουάριος 2023) στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus KA1 για παρακολούθηση εργασίας ( job shadowing) και ανταλλαγή καλών πρακτικών.
Συμμετείχε στο πρόγραμμα της Διεθνούς Αμνηστίας με τίτλο «Εγώ κι εσύ μαζί».
Θετικά σημεία
Η ευρωπαϊκή συνεργασία και οι καινοτόμες διδακτικές και μαθησιακές προσεγγίσεις έχουν ως αποτέλεσμα τον εμπλουτισμό των μαθησιακών περιβαλλόντων και τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί διευρύνουν τον πολιτισμικό τους ορίζοντα, ανταλλάσσουν αξίες, βελτιώνουν την διαπολιτισμική τους επικοινωνιακή αντίληψη και την συνεργατική τους ικανότητα. συμβάλλοντας σημαντικά στη διαμόρφωση ενεργών και υπεύθυνων πολιτών.
Σημεία προς βελτίωση
Η έλλειψη χρόνου, ο φόρτος εργασίας και η διστακτικότητα των εκπαιδευτικών κυρίως λόγω μη καλής γνώσης της αγγλικής γλώσσας έχουν ως αποτέλεσμα να μη συμμετέχει μεγάλος αριθμος εκπαιδευτικων σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.
Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Λειτουργία
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
3
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Σχέσεις σχολείου - οικογένειας
Λειτουργία
Διοικητική λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
1
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Σχολείο και κοινότητα
Λειτουργία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
1
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
Παρατηρήσεις / Σχόλια
Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν την τρέχουσα σχολική χρονιά εστέφθησαν με επιτυχία με την συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών και σύμφωνα με τους στόχους που είχαν τεθεί εξ αρχής.
Βαθμός επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί
4 = Πλήρως
Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων
Μέσα από την ποικιλία διδακτικών δράσεων οι μαθητές του σχολείου μας βοηθήθηκαν στην εύκολη αφομοίωση της διδαχθείσας ύλης και στην απόκτηση δεξιοτήτων. Η ενεργή συμμετοχή τους στις δράσεις βοήθησε στο να καλλιεργηθεί η κριτική σκέψη τους αλλά και στην βελτίωση σε ατομικό αλλά και συλλογικό επί Καλλιεργήθηκε η έννοια της ενσυναίσθησης και της συμπερίληψης, ενισχύθηκε το πνεύμα συνεργασίας μεταξύ τους, του αλληλοσεβασμού και του σεβασμού της διαφορετικότητας.
Απέκτησαν τέτοιες δεξιότητες ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν ακόμη και μόνοι τους καταστάσεις της καθημερινότητας ανατπύσσοντας έτσι την αυτοεκτίμησή τους.
Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στη Σχολή Γονέων έδωσαν την δυνατότητα να ανοίξει το σχολείο προς τους γονείς, να τους φέρει κοντά του, δημιουργήθηκαν δίαυλοι επικοινωνίας με το μέγιστο δυνατό όφελος για τους μαθητές.
Το σχολικό blog βοήθησε στη διάχυση των καλών πρακτικών της σχολικής μονάδας και της εξωστρέφειάς της προς τους γονείς και την κοινωνία. Μέσα σε αυτό αναδείχθηκαν θέματα επικαιρότητας αλλά και δραστηριότητα που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο.
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος άνοιξε τις πόρτες του σχολείου στη γειτονιά και βοήθησε τους μαθητές να γίνουν ενεργοί ενημερωμένοι πολίτες με κοινωνική ευθύνη για το συνάνθρωπο και να ενισχύσουν τις σχέσεις τους και τις συνεργασίες τους με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς καθώς και την τοπική κοινωνία.
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν
Γενικά δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερες δυσκολίες. Παρόλα αυτά οι όποιες δυσκολίες παρουσιάστ αντιμετωπίστηκαν χάρη στην ευελιξία των εκπαιδευτικών και την προσαρμοστικότητα των μαθητών.
Φυσικά η ηλεκτρονική αναβάθμιση του σχολείου θα μας ήταν πολύ χρήσιμη και βοηθητική.
Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).
Πρακτική 1
Άξονας
Σχολείο και κοινότητα
Τίτλος Δράσης
Εξωστρέφεια- διάχυση καλών πρακτικών: Ανάπτυξη, διαχείριση , υποστήριξη σχολικού blog.
Στόχος Βελτίωσης
Με στόχο την εξωστρέφεια της σχολικής μονάδας και την ενημέρωση των γονέων και της κοινότητας για τις δράσεις που λαμβάνουν χώρα , τις ανακοινώσεις αλλά και τα θέματα της επικαιρότητας
Ενέργειες Υλοποίησης
1. Προετοιμασία της Δράσης
Πρώτα πρέπει να γίνει καθορισμός του πλαισίου λειτουργίας της ιστοσελίδας (στόχοι, εύρος της πρόσβασης και χρήσης κλπ.) με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Οργάνωση ομάδων ( σχεδιασμού, συγκέντρωσης υλικού, συγγραφής κειμένων, προγραμματισμού). Ορισμός διαχειριστή ιστοελίδας με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Ενημέρωση από τον Υπεύθυνο Πληροφορικής για το τεχνικό πλαίσιο λειτουργίας και τις δυνατότητες μιας ιστοσελίδας, καθώς και για τους διαθέσιμους πόρους και τα εργαλεία που μπορούν να αξιοποιηθούν.
2. Επιμόρφωση - ενημέρωση ακπαιδευτικών/μαθητών
Επιμόρφωση-ενημέρωση εκπαιδευτικών και μαθητών του σχολείου σε θέματα κατασκευής και ανατροφοδότησης της ιστοσελίδας(χειρισμός του κατάλληλου λογισμικού). Εκπαίδευση του διαχειριστή στη δημιουργία και συντήρηση σχολικών ιστοσελίδων από Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής, υπεύθυνο Πληροφορικής του σχολείου.
3. Σχεδιασμός ιστοσελίδας
Η ομάδα σχεδιασμού (εκπαιδευτικοί και μαθητές) συνεδριάζει και καταγράφει στο ημερολόγιο τις προτάσεις της σχετικά με τη δομή και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και ενημερώνει τις υπόλοιπες υποομάδες.
4. Συγκέντρωση υλικού και συγγραφή κειμένων
Η ομάδα επιλογής υλικού έχει στην ευθύνη της τη συγκέντρωση έτοιμου υλικού και κειμένων που θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα (εκπαιδευτικό υλικό, υλικό από δραστηριότητες του σχολείου, ενημερωτικά κείμενα κλπ). Συνεδριάζει σε τακτά χροσνικά διαστήματα και καταγράφει στο ημερολόγιο το υλικό που έχει ήδη συγκεντρώσει και αυτό που εκκρεμεί για το επόμενο διάστημα.
5. Δημιουργία και δημοσίευση της ιστοσελίδας
Αποτελεί την κύρια ευθύνη του διαχειριστή της ιστοσελίδας για το πότε θα δημιουργηθεί και δημοσιευθεί κάτι εκεί.
6. Διαχείριση και αναβάθμιση του περιεχομένου της ιστοσελίδας
Πραγματοποιείται από τον διαχειριστή της ιστοσελίδας με ευθύνη όμως του υπεύθυνου της ιστοσελίδας Διευθυντή της σχολικής μονάδας. Κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας μπορεί να προτείνει στον υπεύθυνο νέες προσθήκες/αλλαγές στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Ο υπεύθυνος της ιστοσελίδας ενημερώνει σε τακτά χρονικά διαστήματα άμεσα τον διαχειριστή για τις αλλαγές στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
Υλικό (παράθεση υπερσυνδέσμου)
https://3odimotikovoulas.blogspot.com/ https://school-
education.ec.europa.eu/el/etwinning/projects/animals-danger-3/twinspace
Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις
Θέμα 1
Άξονας
Σχέσεις σχολείου - οικογένειας