|
Ενδυνάμωση Σχέσεων Ομάδας: Απολαμβάνοντας ένα πικ νικ στον Αύλειο Χώρο του Σχολείου |
Οι μαθητές/μαθήτριες της Δ2’ Τάξης, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, ενεπλάκησαν σε δράσεις που αφορούσαν ποικίλους τομείς όπως η προαγωγή της υγιεινής διατροφής, η καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης, η καλλιέργεια συναισθηματικών δεξιοτήτων και τέλος η καλλιέργεια δεξιοτήτων σχετιζόμενων με την τεχνολογία στο πλαίσιο του STEM.
Μεταξύ των δράσεων συγκαταλέγονται η επαφή με την πολιτιστική παράδοση μέσω της εκμάθησης των καλάντων διαφόρων περιοχών της χώρας μας καθώς και μέσω της επαφής με τη χρήση του αργαλειού, η ενδυνάμωση των σχέσεων της ομάδας μέσω ομαδικών δραστηριοτήτων, η συνειδητοποίηση της αξίας της υγιεινής διατροφής και η υιοθέτησή της στο πλαίσιο σχετικών δράσεων και, τέλος, η βιωματική εμπλοκή τους σε πειράματα με σκοπό τη θεμελίωση γνώσεων συνδεδεμένων με τις Φυσικές Επιστήμες.
Η στοχοθεσία του Προγράμματος αφορούσε την καλλιέργεια γνώσεων και δεξιοτήτων και τη διαμόρφωση στάσεων και συμπεριφορών στη σφαίρα θεώρησης των μαθητών/μαθητριών ως τους αυριανούς πολίτες ικανούς να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της εποχής και να αναπτύξουν ευσυνείδητη στάση απέναντι σε σοβαρά οικολογικά και κοινωνικά ζητήματα.
Το πρόγραμμα κρίνεται ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία προσφέροντας εκτός των άλλων στους μαθητές/μαθήτριες διασκέδαση και τη βίωση της χαράς της δημιουργίας.
|
Δημιουργοί εν Δράσει |
|
Η Παραγωγή των Μικρών Γεωπόνων |
|
Θεμελίωση Φυσικών Εννοιών με Βιωματικό Τρόπο |
|
Θεμελίωση Φυσικών Εννοιών με Βιωματικό Τρόπο |
|
Το Φυτολόγιο |
|
Γεωπόνοι Εν Δράσει |
|
Επαφή με τη Χρήση του Αργαλειού |
|
Απολαμβάνοντας ένα Υγιεινό Πρωινό |
|
Βιωματική Συμμετοχή σε Πειράματα |